Alla inlägg under juli 2009

Av jannike - 22 juli 2009 11:17

Jaa, nu har man semester veckan ut...

Och vad gör man när man har semester när man bor i långalma?

Jo, man tvättar, tvättar och tvättar...

Trimmar bort allt ogräs, kör skrot till kommunförrådet.

Rensar ut kläder och städar badrummet...


Men inte bara slit ska det ju vara på semestern så amn har ju varvat med

en ute kväll med Fröken Törnqvist, ridit Kingen och kollat på morden i midsomer. Fikat med kompisar och pratat en massa i telefon =)


Förra helgen så va vi ju upp till Sillre och gicl på trollnatta och det va lika roligt och trevligt som det brukar vara...

Vi saknade Markus och hans dårskap, inte minst på bilderna.

Jag lägger upp ett litet urval av bilder  här under...


Idag så har jag sytt upp gardinerna till sovrummet, det va verkligen på tiden. Tror att ajg köpte dom i vintras nån gång. Men nu är det gjort iallafall. Ska stjäla en Cd bok från mamma så att jag har något att läsa när jag viker tvätten också (4 maskiner!).


Nej nu ska jag ut och fylla vatten till hästarna...


Men jag kommer antagligen uppdatera mer senare idag....

Ovido - Quiz & Flashcards