Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Askungen Dag 13, 14 och dagen efter...

Av jannike - 27 mars 2011 21:43


Oj oj oj vad fort tiden går när man har roligt!

I fredags så var det väl ganska lugnt,

det var väl bara det gamla vanliga egentligen.

Gick lång promenad med Isa, fixade stallet, virkade..

Garnet tog slut så jag var tvungen att åka in till Handarbetsboden och

köpa lite till, köpte sytråd till mina jeans som jag ska sy upp också.

Sen så solade jag en sväng och det var sååå skönt!

 

I lördags så fick jag meddelande från min älskade

Fröken Törnqvist, nu har hennes lilla pojke äntligen kommit till världen!

Så ett stort grattis till henne och Jon :)

Får se när jag och Emely kan åka till henne och få se det lilla underverket :)

På natten så kom mamma, pappa och syrran äntligen hem!

Jag fick fina presenter av dom allihopa!

Lägger upp en bild pådom i morgon!

 

I morse så tog jag ut hästarna och sen så blev det en hel massa pyssel hemma!

Började med att jag skulle sätta in alla förstoringar i ett album,

sen fortsatte det med en riktig utrensning i gamla papper

och att ändra lite förvarings lösningar!

Jag är jätte nöjd med resultatet så här långt,

kommer väl ta ett bra tag innan jag blir helt klar.

Men det är skönt att få det gjort :)

Idag så har jag sålt min Nokia till Envirophone,

det blir ju inte så jätte mycket pengar, men dom återvinner den

ju och sen så gav den ett par hundra iallafall...

Jag har aldrig tyckt om den och jag har inte heller hittat

någon bra handsfree till den, så nu i vår städningen så rök den ;)

 

Det har vart en lååång dag idag så nu ska jag hoppa

in i duschen och sen blir det till att lyssna på bok och sova!

 

Just nu så lyssnar jag på "Den döende dektektiven" av Leif GW Persson,

ni kan hitta den här:

http://www.bokus.com/bok/9789173484350/den-doende-detektiven/

 

Jag tycker att den är helt okey, den har absolut gjort utrensningen

hemma bra mycket lättare...

Ingen som jag skulle lyssna på fler gånger, men som sagt

helt okey. Låna den av en kompis ;)

 

Sköt Om Er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jannike - 22 mars 2015 20:25

  Den här dagen har väl vart sådär skulle man väl minst kunna säga, jävla röv typ. Lite gott har det väl kommit ur den också, men som sagt, rööööv!   Man skulle ju ha stannat i utlandet, skitit i att komma hem typ. Jobbet har gått i konkurs...

Av jannike - 19 januari 2015 21:50


Den här helgen så har det vart en del åka runt :) Har blivit en hel massa träffa vänner och umgås, så nu känner man sig lite laddad inför arbetsveckan iallafall :)   I lördags så var jag och fikade hos Lovisa, helt underbart! Ingen får en a...

Av jannike - 15 januari 2015 21:32


Har haft en riktigt bra dag idag, självklart, har ju vart och fikat med mitt solsken Marie :) Det går inte riktigt beskriva hur mycket jag uppskattar våra träffar, hon är helt underbar och galet rolig :) Så nu har jag fått lite energi tillbak...

Av jannike - 14 januari 2015 21:07

Vet inte riktigt vad man ska säga om den egentligen... Känslomässigt utmattande kanske... Den har väl gjort både bra och dåligt. Det bra är väl att jag har pratat med en vän som jag blev osams med förra veckan, men det var väl inget vidare ku...

Av jannike - 13 januari 2015 19:41

Det var ju inte direkt igår som man satt här och knappade runt på tangenterna      Det är flera som frågat så mycket om backpacker resorna när man kommit hem igen, och aldrig har man kommit ihåg allt som man tänkt berätta medan man var borta, ...

Ovido - Quiz & Flashcards