Alla inlägg under november 2009

Av jannike - 6 november 2009 22:15

 

Ikväll så har jag vart hemma hos mamma och pappa en sväng,

spelade geni med mamma och barn frågorna var vi riktiga hejare på =)

Mamma vann två gånger och jag vann en gång, sen skulle Isa ha sin nattis och jag

började känna magen kurra...

Min mat plan går ganska bra, har vart ut och gått med syrran två kvällar den här veckan också.

Coreträningen igår däremot var ingen höjdare, kände mig bara fet och orkeslös.

Inte minst så var jag fruktansvärt less i allmämhet så den prestationen tar jag ingen som helst ära för.

 

Idag så har hovslagaren vart här så nu har hästarna fin putsade hovar igen =)

 

Pratat med Markus idag och vi har bestämt att det är dags att börja dra igång julklapps handlingen,

vi var överens om att det skulle vara underbart att ha den klar till första advent...

Får se hur det går med det, men vissa mål måste man ju ha...

Börjar närma sig med advents belysning och julkort, lucia och mycket annat också..

Det är onekligen november och även om inte stressen slagit till än så kommer den med

all säkerhet att komma snart..

 

På senaste tiden så har det vart lite mer handlande än vad som egentligen är befogat.

Har i veckan fått hem min dataväska.

Skit snygg Golla väska, just love it =)

 

I morgon tror jag att det är dags att väga mig...

Är lite nyfiken om det har hänt något denna vecka som gått..

Det brukar vara på jobbet som det kan spåra ur med maten annars, men nu tycker

jag att jag har haft koll...

 

Mamma hade hört att Må Bra ska lägga ner sidan med mat dagboken och gör dom det så

kommer jag inte att fortsätta att prenumera iallafall...

Jag bryr mig inte ett dugg om den där tidningen som trillar ner i min postlåda,

jag vill kunna ha möjlighet att ha koll på vad jag stoppar i mig.

 

Nej nu börjar det bli lite sent för mig...

Ska gå och sova med en hygglig cd bok...

Har en lång daag framför mig i morgon!

 

Ha det bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards