Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

Askungen Dag 12

Av jannike - 25 mars 2011 07:09


Igår var en helt underbar dag :)

Först så gick jag och Isa lång promenaden,

sen fixade jag stallet och sen så kom hon...

Mitt Älskade Hjärta!

Det är så härligt att träffa Fröken Törnqvist!

Vi fick prata av oss en massa strunt och fula oss lite :)

Hon har äntligen köpt ny bil och den är så himla fin!

Hon är jätte nöjd med den själv också, det gör mig varm i hjärtat

att när hon äntligen skaffat en ny så känns det rätt :)

 

Vi gick och hämtade posten tillsammans också,

och det är inte bara o bara när man är hög gravid :)

Vi käkade lunch och gjorde upp tokiga scenarion,

så som bara vi kan!

Enligt barnmorskan så ska Fröken föda på tisdag,

men vi har bestämt att vi ska träffas nästa vecka om inte

lillen hinner ut innan :)

Vi kom på att det kanske är sista gången vi träffades innan hon föder,

Jag har sagt att jag inte är orolig att vara med henne fastän

att bebisen kan komma vilken dag som helst nu,

och det är jag inte heller, för jag hittar till Akkis ;)

 

Annars så håller jag på och virkar för fulla muggar här hemma,

hoppas att Faster Marie har tid att hjälpa mig lite sen

när hon kommer hem med nästa steg i utbildningen :)

 

Sådär ja, det där var gårdagen...

Nu ska jag sätta igång med den här dagen!

 

Men först så vill jag slänga in en av Fröken Törnqvists

favorit låtar :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jannike - 22 mars 2015 20:25

  Den här dagen har väl vart sådär skulle man väl minst kunna säga, jävla röv typ. Lite gott har det väl kommit ur den också, men som sagt, rööööv!   Man skulle ju ha stannat i utlandet, skitit i att komma hem typ. Jobbet har gått i konkurs...

Av jannike - 19 januari 2015 21:50


Den här helgen så har det vart en del åka runt :) Har blivit en hel massa träffa vänner och umgås, så nu känner man sig lite laddad inför arbetsveckan iallafall :)   I lördags så var jag och fikade hos Lovisa, helt underbart! Ingen får en a...

Av jannike - 15 januari 2015 21:32


Har haft en riktigt bra dag idag, självklart, har ju vart och fikat med mitt solsken Marie :) Det går inte riktigt beskriva hur mycket jag uppskattar våra träffar, hon är helt underbar och galet rolig :) Så nu har jag fått lite energi tillbak...

Av jannike - 14 januari 2015 21:07

Vet inte riktigt vad man ska säga om den egentligen... Känslomässigt utmattande kanske... Den har väl gjort både bra och dåligt. Det bra är väl att jag har pratat med en vän som jag blev osams med förra veckan, men det var väl inget vidare ku...

Av jannike - 13 januari 2015 19:41

Det var ju inte direkt igår som man satt här och knappade runt på tangenterna      Det är flera som frågat så mycket om backpacker resorna när man kommit hem igen, och aldrig har man kommit ihåg allt som man tänkt berätta medan man var borta, ...

Ovido - Quiz & Flashcards