Direktlänk till inlägg 14 januari 2015

Vilken dag...

Av jannike - 14 januari 2015 21:07

Vet inte riktigt vad man ska säga om den egentligen...

Känslomässigt utmattande kanske...

Den har väl gjort både bra och dåligt.

Det bra är väl att jag har pratat med en vän som jag blev osams med

förra veckan, men det var väl inget vidare kul samtal.

Vi är ju sams nu iallafall, men det är aldrig något vidare att få alla sina

brister utpekade på en och samma gång.

Samtidigt så behövs det ju ibland för att man ska kunna jobba på att

komma framåt i livet och utvecklas som person.

Jag är ju fullt medveten om att jag inte är vidare lätt att ha att göra med alla gånger,

det är ju något som jag jobbar med mest hela tiden.

Och det går ju frammåt, med snigelfart, jag vill ha typ farten av ett jetplan.

 

Men iallafall.

 

Nog om det, jag har ju fått min systemkamera idag också.

Batteriet ligger på laddning så det blir väl till att börja prova sig fram i veckan :)

Imorgon så blir det väl inte så mycket av med det för då ska bilen in på service och

jag ska åka buss till Uppis och fika med min älskade sötis, äntligen!

Det ser jag fram emot!

Det var inte alltför längesen vi träffades, men det blir aldrig nog med tid med henne känns det som.

 

Idag har jag tagit fram symaskinen också,

har börjat sy om lite kläder och tanken är väl att jag ska sy upp lite gardiner också

innan den hoppar tillbaka in i gömmorna igen.

Det har gått rackarns bra och det ska bli skönt när det är klart,

det är en sån sak som man går och drar ut på lite för länge bara för att den är såååå jobbig att ta fram...

Men nu är jag igång iallafall :)

 

Har skrivit lite med en annan vän idag också, en helt fantastisk sådan.

Det upphör aldrig förvåna mig hur vissa människor kan påverka så mycket med så få ord.

Tack så mycket, du är bäst!

 


Nu blir det inte mycket mer gjort idag, är helt slut efter dagens bergochdalbana!

Men vill dela med mig av en sjukt bra låt innan jag checkar ut iallafall.

Enjoy!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jannike - 22 mars 2015 20:25

  Den här dagen har väl vart sådär skulle man väl minst kunna säga, jävla röv typ. Lite gott har det väl kommit ur den också, men som sagt, rööööv!   Man skulle ju ha stannat i utlandet, skitit i att komma hem typ. Jobbet har gått i konkurs...

Av jannike - 19 januari 2015 21:50


Den här helgen så har det vart en del åka runt :) Har blivit en hel massa träffa vänner och umgås, så nu känner man sig lite laddad inför arbetsveckan iallafall :)   I lördags så var jag och fikade hos Lovisa, helt underbart! Ingen får en a...

Av jannike - 15 januari 2015 21:32


Har haft en riktigt bra dag idag, självklart, har ju vart och fikat med mitt solsken Marie :) Det går inte riktigt beskriva hur mycket jag uppskattar våra träffar, hon är helt underbar och galet rolig :) Så nu har jag fått lite energi tillbak...

Av jannike - 13 januari 2015 19:41

Det var ju inte direkt igår som man satt här och knappade runt på tangenterna      Det är flera som frågat så mycket om backpacker resorna när man kommit hem igen, och aldrig har man kommit ihåg allt som man tänkt berätta medan man var borta, ...

Av jannike - 22 april 2012 07:41

  För ett tag sen så var det ju dags för deklarationen igen. Jag tyckte att jag hade vart så jävla duktig på att hålla reda på dagar och mil, allt för att underlätta för mig själv detta år. Meeeeen... När jag satt hos mamma och pappa och ha...

Ovido - Quiz & Flashcards