Direktlänk till inlägg 19 januari 2015

Full fart i helgen!

Av jannike - 19 januari 2015 21:50

Den här helgen så har det vart en del åka runt :)

Har blivit en hel massa träffa vänner och umgås, så nu känner man sig

lite laddad inför arbetsveckan iallafall :)

 

I lördags så var jag och fikade hos Lovisa, helt underbart!

Ingen får en att känna sig hemma som henne :)

Men vi har en hel massa mer att ta ikapp, det var längesen som vi verkligen

kunde sätta oss ner och bara prata på,

så vi ska ha en ny dejt snart :)

 

På kvällen mötte jag upp Emely och Johanna för att titta på knutgubbar,

det var rätt mycket folk som hade tagit sig dit för att titta.

Det här var första året som jag inte var utklädd, hade inte tänkt så mycket på knut så

det blev som lite hastigt påkommet, men nästa år kanske ;)

Vi hade trevligt iallafall, satte oss i värmen på Fiket och snackade lite skit :)

 

Igår så var jag in till Uppsala och käkade med syrran, Thomas och Markus :)

Vi var till en thai restaurang som heter Ahaan Thai.

Den såg inte mycket ut för världen och låg lite undangömd,

men rackarns så god mat!

Den kan jag rekomendera, vi kom ut som små runda köttbullar allihop ;)

Även här en trevlig kväll, lite snack inför resan också,

jag har informerat syrran om att hon ska gästblogga då ;)

 

Idag har jag haft en hel dag hos fröken Törnqvist,

har haft hur mysigt som helst med henne, John och Charles :)

Vi har pratat massor, lekt kurragömma, gått promenad och lekt i snön.

Så nu är man lycklig som en liten toka!

Vad skulle jag göra utan min solros?!

Ni gör mitt liv så mycket rikare   

 

 

 

Tack för en underbar dag    

 
 
Ingen bild

Sandra

20 januari 2015 10:13

❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jannike - 22 mars 2015 20:25

  Den här dagen har väl vart sådär skulle man väl minst kunna säga, jävla röv typ. Lite gott har det väl kommit ur den också, men som sagt, rööööv!   Man skulle ju ha stannat i utlandet, skitit i att komma hem typ. Jobbet har gått i konkurs...

Av jannike - 15 januari 2015 21:32


Har haft en riktigt bra dag idag, självklart, har ju vart och fikat med mitt solsken Marie :) Det går inte riktigt beskriva hur mycket jag uppskattar våra träffar, hon är helt underbar och galet rolig :) Så nu har jag fått lite energi tillbak...

Av jannike - 14 januari 2015 21:07

Vet inte riktigt vad man ska säga om den egentligen... Känslomässigt utmattande kanske... Den har väl gjort både bra och dåligt. Det bra är väl att jag har pratat med en vän som jag blev osams med förra veckan, men det var väl inget vidare ku...

Av jannike - 13 januari 2015 19:41

Det var ju inte direkt igår som man satt här och knappade runt på tangenterna      Det är flera som frågat så mycket om backpacker resorna när man kommit hem igen, och aldrig har man kommit ihåg allt som man tänkt berätta medan man var borta, ...

Av jannike - 22 april 2012 07:41

  För ett tag sen så var det ju dags för deklarationen igen. Jag tyckte att jag hade vart så jävla duktig på att hålla reda på dagar och mil, allt för att underlätta för mig själv detta år. Meeeeen... När jag satt hos mamma och pappa och ha...

Ovido - Quiz & Flashcards