Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Någonting vettigt har det ju blivit gjort iallafall!

Av jannike - 28 mars 2011 22:12


Idag så har vårstädningen fortsatt...

Inte i samma tempo som igår dock, men framåt går det ju iallafall :)

Har vart en sväng till kommunförrådet och kastat lite skräp också!

Det finns ju lite som går att sälja på bakluckan i sommar,

Fröken Törnqvist vill att vi ska stå tillsammans och det tror jag

skulle kunna bli kul :)

 

Henne har jag pratat lite kort med idag, hon var väldigt trött,

men väldigt lycklig, jag och Emely ska dit på torsdag!

Så det ser jag verkligen fram emot, lill killen fick heta John till slut :)

 

På tal om små underverk så ska jag träffa Jojjo och hennes lilla Ronja i morgon,

om inget oväntat dyker upp vill säga, men jag håller tummarna för

att vi äntligen ska träffas. Det var alldeles för längesen vi sågs och

lilla Ronja har jag inte ens träffat än och hon föddes redan i Januari...

Mycket trevligt ska det bli i vilket fall :)

 

Idag så har jag också sänkt min månadskostnad,

jag har ringt till Tele2 och bytt abonnemang, blev tipsad av Tessan

som hade hittat ett billigare som passar mig bättre än det förra.

Det känns kanon att jag har gjort lite skillnad i en löpande utgift iallafall...

 

Jag lovade ju bilder tills idag, men jag har fortfarande inte

hittat kameran, har inte packat upp mina väskor sen jag flyttade hem igen..

Men i morgon måste jag ju leta upp den så att jag kan ta kort på Jojjo & Ronja!

 

Har börjat att plantera om mina penseér,

har inte hunnit med alla idag dock.

Det blev lite mer än jag trodde så jag får fortsätta med det i morgon :)

 

Nej, nu har klockan svävat iväg igen,

dags att sova ännu en natt och att vakna upp till ännu

en  solig fin dag hoppas jag :)

 

God Natt Gott Folk!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jannike - 22 mars 2015 20:25

  Den här dagen har väl vart sådär skulle man väl minst kunna säga, jävla röv typ. Lite gott har det väl kommit ur den också, men som sagt, rööööv!   Man skulle ju ha stannat i utlandet, skitit i att komma hem typ. Jobbet har gått i konkurs...

Av jannike - 19 januari 2015 21:50


Den här helgen så har det vart en del åka runt :) Har blivit en hel massa träffa vänner och umgås, så nu känner man sig lite laddad inför arbetsveckan iallafall :)   I lördags så var jag och fikade hos Lovisa, helt underbart! Ingen får en a...

Av jannike - 15 januari 2015 21:32


Har haft en riktigt bra dag idag, självklart, har ju vart och fikat med mitt solsken Marie :) Det går inte riktigt beskriva hur mycket jag uppskattar våra träffar, hon är helt underbar och galet rolig :) Så nu har jag fått lite energi tillbak...

Av jannike - 14 januari 2015 21:07

Vet inte riktigt vad man ska säga om den egentligen... Känslomässigt utmattande kanske... Den har väl gjort både bra och dåligt. Det bra är väl att jag har pratat med en vän som jag blev osams med förra veckan, men det var väl inget vidare ku...

Av jannike - 13 januari 2015 19:41

Det var ju inte direkt igår som man satt här och knappade runt på tangenterna      Det är flera som frågat så mycket om backpacker resorna när man kommit hem igen, och aldrig har man kommit ihåg allt som man tänkt berätta medan man var borta, ...

Ovido - Quiz & Flashcards