Alla inlägg under mars 2015

Av jannike - 22 mars 2015 20:25


Den här dagen har väl vart sådär skulle man väl minst kunna säga,

jävla röv typ. Lite gott har det väl kommit ur den också, men som sagt, rööööv!

 

Man skulle ju ha stannat i utlandet, skitit i att komma hem typ.

Jobbet har gått i konkurs och så har jag förlorat en vän också.

Tung vecka skulle man kunna säga,

har ingen egentlig aning om vad jag ska/vill göra nu.

Men det är väl livet, fullt av utmaningar och möjligheter, synd att man

aldrig är upplagd för dom när dom kommer bara :/

Men det är väl bara tacka och ta emot citronerna och göra saft!

 

Har fått ihop till kusskväll helgen som kommer iallafall och det ska bli kul.

Sen håller jag på att försöka dra ihop en middag för skiftlaget också.

Har massor planerat framöver och det känns väl ganska bra,

då kanske man inte behöver tappa förståndet iallafall.

 

Har haft en del trevligt i veckan som vart också.

Vart ute och gått, har inte velat ta i mer än så eftersom jag har vart sjuk.

Tanken är att nu när jag börjar bli bättre komma igång och träna igen.

Jag har fikat med Vickan och vart in till stan med Emma och hjälpt henne beställa barnvagn,

bebis bara växer och växer i magen :)

I början på veckan var jag ut och åt och gick på bio och hade myskväll med förlorad kompis...

 

Fördelen är väl att jag känner mig hyfsat utvilad efter resan och har energi att försöka

hugga tag i allt som ska göras.

 

Under resan så har vi ju inte bloggat något alls,

det blev liksom inte av, 37 gradig värme gör en rätt så slak :/

Ska lägga in bilderna på datan nu i veckan så jag slänger upp några här då tänkte jag.

 

Nu är det dags att börja leta passerkort till jobbet,

ska dit imorgon på eftermiddagen på möte och hämta lite saker i skåpet.

 

Sen är det bara att gå och sova så att man orkar upp till hästarna   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards